Засідання МО

пʼятниця, 24 серпня 2018 р.

Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємєшева



Тема
Зміст уроків з музичного мистецтва
Дата
1 семестр
1
Моя школа, мій клас
Мелодія. Музика і мій настрій. Ф.Шуберт «Аве Марія», Й.С.Бах «Жарт», М.Ровенко «Ми першокласники» Поспівки: М.Шуть «Наше коло мов сім’я», «Ми дружній і веселий клас»

2
Мистецтво і світ
Добвгі і короткі звуки. Ж.Ф. Рамо «Перегукування птахів», Рухлива хвилинка Т.Вернер «Танець каченят». Гра «Оркестр довкілля», Поспівки: «Зозуля», «Каркнув крук»

3
Я вулицею йду
Пісня. Р.Наконечний, О.Шевченко «В гості до бабусі» з циклу «З любов’ю до дітей», А.Мігай, Т.Коломієць «Я по вулиці іду». Поспівка «Ту-ту-ту»

4
Мій дім
О.Злотник «Музика рідного дому», Т.Шутенко, В.Кукловська «Будуємо дім» Поспівка «Наш дім»

5
Моя родина
О.Злотник, В.Крищенко «Родина». Дихання. Українська народна пісня «Омелько», Гра «Омелько»

6
Мої улюблені тварини
Українська народна пісня «Котику сіренький», Рухлива хвилинка Г.Чубач «Черепаха аха - аха», О.Мочайло «Цуценя» Гра-перевтілення «Упізнай мене»

7
Веселі плями
П.Чайковський Пори року. «Жовтень». Рухлива хвилинка Р.Грех «Пісня про гриби». Музика і мій настрій. Поспівка М.Завалішина, Л.Рева «Диби-диби»

8
Осінь
Музика вокальна та інструментальна. В.Косенко «Дощик», К.Меладзе «Квітка-душа». Гра «Звуки та кольори осені» Поспівка «Пожовтіло листячко». Рухлива хвилинка Гра «Ходять діти в колі»

9
Дари осені
Рухлива хвилинка Н.Савко, О.Салюк «Їздить трактор по городу», українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» театралізація пісні.

10
Хочу бути здоровим
Танець. Український народний танець «Гопак» Пластична імпровізація «Настрій»,О.Янушкевич «Пісня про зарядку»

11
Вода навколо мене
М.Скорик «Мелодія» Рухлива хвилинка «Море хвилюється», Поспівка «Колихає хвиля», Л.Жолновач «Човник»

12
Привіт, чарівнице зимо!
Дж.Ласт «Зима», Рухлива хвилинка З.Лисевич «Танці-зігріванці», Поспівка «Сніжинки» Придумай мелодію до вірша.

13
Зимові сюрпризи
А.Вівальді Пори року «Зима», В.Верховинець, Л.Глібов «Зимонька-снігуронька». Рухлива хвилинка «Ніжками затупотіли…»

14
Мій зимовий настрій
Ф.Колеса «Сипле сніг», Дж. Пьерпонт «Дзвіночки дзвенять», Рухлива хвилинка «Я мандрую по землі. Віхола гуде», Н.Горбенко «Сніг-сніжок»

15
Мої Різдвяні відкриття
Колядки. Щедрівки. М.Леонтович «Щедрик», В.Барвінський Фортепіанний цикл «Колядки й щедрівки» (фрагмент) м\ф «Різдвяна казка» 2ч. (режисер А.Трифонов фрагмент) Різдвяна народна гра «Коза»,вик. пісні  «Щедрик» з музичними інструментами. Л.Жолновач «Як чудово кожен рік»

ІІ семестр Мистецькі образи України
16
Моя країна-Україна
Символи України. Гімн. Українська народна пісня «Ой єсть в лісі калина», М.Вербицький, П.Чубинський Гімн України. Хор. А.Філіпенко «Зацвіла в долині»

17
Пори року
Оркестр. А.Вівальді Пори року «Зима» (фрагмент). Рухлива хвилинкаа «Сердився мороз»А.Мігай, А.Баченко М.Волинець «Зайчик»

18
Подорожуємо до Карпат
Коломийка. Трембіта. Коломийки у вик. «троїстих музик» А.Філіпенко, В.Панченко «Ой, заграйте, дударики» Гра «Мандрівники і Луна»

19
На Дніпровських хвилях
Д.Крижанівсський, Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» (фрагмент), І.Шамо «Дніпровський вальс» (фрагмент), «Пісню дівчина співає» вірш Г.Бойка

20
Морські глибини України
Бандура. Г.Матвіїв «Море, хвилі та пісок…» (фрагмент), Рухлива хвилинка «Море хвилюється раз», Пісня «Море»

21
Дзвінкоголоса Україна
Сопілка. В.Попадюк «Українська фантазія» (оркестр народних інструментів, сопілка)(фрагмент), Рухлива хвилинка А.Сологуб «Весняна сопілочка», О.Тарнавська, Н.Забіла «Весна»

22
Провісники весни
К.Меладзе «Квітка-душа» (бандура у вик. Я.Джуся), П. де Сенневіль, О. Туссен «Весняний вальс», рухлива хвилинка «Весело нам» із циклу «З любов’ю до дітей», В.Верховинець, М.Вороний «Дінь-дінь»

23
Весна прийшла
Франсіс Ле «Весна прийшла»(оркестр Поля Моріа), рухлива хвилинка «Весняночки» Н.Май, українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко»

24
Птахи весною
Ф.Колесса «Весна» «Веснянки» із серії «Співанки» (тематична збірка), рухлива гра «Ой летіла зозуленька»

25
Величне весняне свято
м\ф «Грицеві писанки» (реж.А.Трифонов), О.Шевченко Музична казка «Курочка ряба» із серії «З любов’ю до дітей», В.Кукоба, Н.Бучель «Крашанка»

26
Подорож у казку
Театр. Лялькова вистава «Колосок», м\ф «Колосок» (фрагмент). С.Дяченко «Нерозлучні мишенята», Придумайте мелодії до пісеньок Півника і мишенят з казки «Колосок»

27
Казка, яку співають
Опера. М. Лисенко Опера «Коза-Дереза» (фрагменти: пісня Кози-Дерези, пісня Лисички, пісня Рака-Неборака), О.Шевченко «Коза-Дереза» із серії «З любов’ю до дітей»

28
Музична казка в танці
Балет. Б.Павловський Балет-казка «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент) Поспівка «Сім гномів»

29
Казка на екрані
м\ф «Про всіх на світі», Г.Васіна , В.Татаринова «Сонячні зайчики»

30
Урок-концерт
Музична вікторина. Виконання усіх вивчених пісень




Немає коментарів:

Дописати коментар